Thursday, September 18, 2014

Pertama

Salam

So ini adalah post pertama untuk blog ini. 
18-09-2014

Sebenarnya dah banyak blog saya buat sepanjang bernyawa ni, but saya dah privatekan untuk tatapan peribadi kerana post-post yang tak nak la korang baca confirm meluat. 

So, azam saya pada blog baru ini senang and simple je. 
To write more positive things in my life.

2013 and 2014 (not end yet) was the roughest years i had i my life. 
Dugaan yang membuat kita terduduk bermuhasabah diri seadanya. 

Tapi Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita semua. Maka, saya mulakan lembaran baru dalam hidup saya dengan semangat baru, azam baru dan positivity. 

This post is also to remind me, whenever wherever i feel down, semuanya terjadi ada hikmah yang indah, pelajaran dari Allah buat kita semua. Maka terus tersenyumlah percaya everything will be okay!

So its the end of a chapter in my life, and marks a new beginning of another chapter in my life. 


Hidup umpama putaran roda, InshaAllah kitaran kebahagian itu ada buat kita semua. 
Bersyukur dengan segala yang ada. 




Buat si penjaga, 
I'll never stop praying for your happiness. 




Till then, sign-off,
Si Hati. 


No comments:

Post a Comment